6 Kasım 2013 Çarşamba

2014 Gömlek Modelleri

2014 gömlek modelleri, gömlek modelleri, bayan gömlek, bay gömlek, desenli gömlek
 Tam mevsimi dediğim kıyafetlerden biride gömlek, hele birde İstanbul'da oturuyorsanız tam gömlek havası. 2014 gömlek modellerini daha görmemiş olanlar için söyleyeyim. erek gömleklerinde bu sene desenli gömlekler, eskiye dönüş kareli gömlekler moda ve bi hayli revaçta. Kadın gömleklerinde ise, düz çizgili gömlek modelleri, çiçek desenli gömlek modelleri çok moda.



Tam olarak bir çok markayı inceleme fırsatı bulamadım ama, özellikle benim zara'ya karşı gömlek modellerine karşı çok büyük sempatim var. Zara'nın 2014 yılı gömlek modellerini incelerseniz dediğimi biraz olsa anlayabilirsiniz. İş için kareli, beyaz gömlek modelleri, yine her zamanki gibi oldukça şık ve güzel. Dar kesim gömlekler, altına giyilecek kumaş pantolonlar ile harika görünecektir. Ama benim dikkatinizi çekmek istediğim konu desenli gömlekler, hafif pastel tonlarında, uzakdoğu çiçekleri, kiraz çiçekleri, simetrik desenli gömlek modelleri,  2014 yılının en moda gömlekleri olacak bana göre.İlerleyen günlerde bu konuya farklı markaların gömlek fotoğraflarını eklemeye devam edeceğim. Şimdilik benden bu kadar.









































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder